Förlåt för den riktigt hemska uppdateringen!

Men jag vet inte riktigt vad man ska skriva om nu för tiden.. och om det väl är något kommer det typ ta år för mig att skriva om det och det pallar jag inte riktigt. men ha lite smått ångerst för att jag har hur mycket som helst att göra idag (läxor och skit) och sjukt mycket kläder och skor som jag ska köpa! -.-' Man blir nästan lite svettig av tanken. Aja här är en lista av det som jag ska försöka få köpt inom de närmsta månaderna. :D



* Skinn shorts
* Pälsväst
* Vit oversize t-shirt
* Halsduk
* Vantar
* Ny vinterjacka
* Hunters / andra gummistövlar
* Acne pistol inspirerade skor från scorett
* Shepherds
* Svarta tighta jeans 
* Svart långärmad oversize
* Tunn leopad sjal
* Svart långklänning
* Stickad tjocktröja
* Hatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0