H&Ms ekologiska kollektion?

Längtar nästan lite. :) Vanligtvis så brukar de ekologiska kläderna från H&M bestå av vanliga basplagg, men inte den här gången. Denna kollektion är trädgårdsinspirerad med romantiska inslag. Den består av snygga klänningar i chiffong som man bara måste älska! mycket blommigt, spets, broderier, söta detaljer och ljusa pudriga pasteller kommer vi få se.

Kläderna är tillverkade av ekologiska och återvunna material som ekologisk bomull och linne men även återvunnen polyester och tencel. 


 



Mina favoriter här ovanför då :} <33

Och i år ska jag baske mig få köpt ett par blommig shorts! :D<3

Kommentarer
Postat av: sania claus ★

varsågod :)



freestyle (det är improvisation). det är det jag kör allra mest. sen kan jag koreografera också (är danslärare), men freestyle är det bästa! :)

2010-01-06 @ 01:26:54
URL: http://www.saniaclaus.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0