VAGABOND!

HEJ! Idag var det en från vagabond som höll i en föreläsning om företaget. Tråkigt nog var jag tvungen att cykla hem och hämta mitt gymnasiepapper för att lämmna in till syv ( det var sista dagen idag) så jag missade en del :(. Aja, av det jag hörde var jätteintressant! SHEAT vad jag är sugen på att börja jobba! Det började riktigt klia i fingrarna efter att få jobba! alltså med sådant jag tycker om då. :P När hon berättade om vad hon själv varit med om var jätteintressant att lyssna på. Man fick lixom en inblick om hur det skulle vara att jobba där. Typ resa runt i världen för att leta inspiration och designa skor osv. Så J*VLA KUL! :D Det e lite fräckt att skomärket kommer från varberg också ! ;) På tal om vagabond, så kom jag på att jag inte varit inne på hemsidan på länge så jag tog mig tid till alldeles nyss och blev glatt överrasskad av att mer vårskor kommit in! har hittat massor av skor jag vill ha nu! Inte bra! :S <3






  

Hur kan jag ha missat denna sko som jag letat efter? :O Hmm får prova den ngn dah och se om den finns kvar :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0