Två Nationella avklarade!

Och fyfan vad dåligt det gick på båda! Asså jag e glad om jag får ett G. Jag hann inte med alla frågor på läsförståelsen, eftersom jag fastnade och kom inte ifrån dem. Jag körde fast även idag och då gick det ännu sämre då jag inte kom på ngt att skriva om. Jag höll för fasen på att bryta ihop ett tag, jag fick hela tiden säga till mig själv att lungna mig och när jag skrivit lite halvt om ca 4 st olika noveller och tillslut kommit på något att skriva om, då ser jag att alla andra ska börja renskriva sin berättelser. Jag får ännu mer panik, men som tur är säger rebecca att hon hade samma problem och jag blev genast lite lungnare. :) Tack Rebecca. <33 Hoppas det gick bättre för er andra som gjort det! :) Ha det bäst Pusshej<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0