Nyinköpt! :D


Jo jag vet inte världens bästa bild men ni ser ju ungefär ^^<3

Jag blev även väldigt fötjust i en paljettväst på gina som påminner lite om en tidigare modell de har haft. Snyggt! Måste skaffa ngn slags väst i vår/sommar.. vad tycker ni? Paljett?, Jeans?, nit?, skinn?, broderi? :D


Sitter snyggare på än vad den ser ut på bilden ;D

Det måste fasen bli vår snart! Alla vinterkläder är så uttjatade nu!  Även om vissa grejer komma hänga kvar i vår på min köplista men ändå! :O Plus att jag måste våga ta lite risker känner jag.. Det är så svårt här i varberg tycker jag, för när man har på sig något som inte alla andra har, så glor folk på en som om man vore galen eller något liknande. :S det är synd för jag har en masor av ideér men de kommer aldrig ut mer än i mitt huvud elller på papper om ni föörstår vad jag menar. "/ Sedan gäller det bara att hitta sakerna. x)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0