Jo jag vet...

jag vet att det blivit lite mycket "klädinlägg" på senaste tiden men bloggen är även till för mig. :) Asså så jag kan få lite koll på vad som pågår i mitt huvud. Fast det är långt ifrån allt kan jag säga er. xD aja .. Idag har vi haft nationellaprov i svenska med läsförståelse och det gick skit! Jag han inte ens svara på alla frågor! :S aja jag måste bli bättra på att hoppa över de frågor jag fasnar på och återkomma till dom senare. "/ Jag får hoppas att det inte drar ner för mycket på mitt svenska betyg.. Aja jag har också dansat och blir bara sugen på att dansa ännu mer! plus att jag fikade med mamma och fick en ny mascara! :D jag har även fått besked om att min kamera går att laga och att det går på garanti! :D SUPER! Har saknat min lilla system <3 och nu ska jag försöka att leta fakta om de första kräftdjuren och de som hände för 310 miljoner årsedan. Låter skitkul eller hur? öhmm...host host* Oj nu blev det ett långt inlägg hihi Ha det bäst Pusshej<3

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0