Stockholm day 2

Vilken härlig kväll det var igår! Fanny, mamma, Cecilia och jag kollade stjärnfall igår och jag såg 5 st på ca en timma eller något! AS HÄFTIGT!! Aja Idg har det varit en mysig dag i stan men inte så mycket shopping bara. Men Äntligen är skjortan min! :D Dock inte riktigt den jag kollat på i götet för ett tag sedan men redigt snyggt på och kommer förmodligen hålla ett bra tag. :) Är skiiit glad!!! Tyvärr hittade innte Fanny söten något lite trist mendet är en dag imon också. ;) Förutom deta träfade vi Ellen, Pernilla och hennes kusin Linnea på stan och lunchade lite, sedan kom Föräldrarna och Peter och Cecilia med en överraskning och det var... Ett besök på ISBAREN!!! :D Fett coolt var det!


mer bilder när jag komer hem ;D<3


Kommentarer
Postat av: Amis

Fin blogg =)

2010-08-18 @ 10:00:20
URL: http://www.metrobloggen.se/amis

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0