Hej igen!

Nu var det ett tag sedan jag uppdaterade men jag har varit helt utmattad hela veckan och det kommer nog fortsätta ett tag känns det som... -.- aja får hoppas att jag står ut. ;)

Just nu är jag iaf jätteglad för min lilla mammas skull för hon har nyss fått jobb! :D Även om det är i göteborg så hon får pendla är kanske lite jobbigt för henne men jag är jätteglad för hennes skull! <3 Och snacka om jag blev överraskad när hon kommer med en makeup store kasse till mig och ger mig en ny ögonfransböjare som jag behöver! :D<3<3<3 Då min andra e sönder och de nya gummigrejerna inte funkade så hade jag tänkt att jag skulle spara lite och nu behöver jag inte det längre! :D Shit vad glad jag blev!!! ^^ Tack såååå myyyycket! <3

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0