Today

Idag har jag inte gjort mer än att pluggat! :O så nu är SO uppgifterna finito, och min engelska uppgift är finslipad och nu är det bara att öva, öva, ÖVA! -.- men jag fick också reda på att jag ska testa balett imorgon! :D hihi hoppas det går bra x) och GOSSIP GIRL GÅR I NATT!!!.. i USA då men ändå! Det betyder ju att man kan ladda ner den imorgon. JIPPEY!!! :D så imon blir det gossip girl med Fanny när jag kommer hem, och sedan balett och tillsist engelska. :P Jag måste också försöka sova lite inatt.. Jag sover ungefär 6 timmar varje natt nu och det är inte bra för då blir jag så surig hela dagen och trött. Det blir ju inte så kul för dom i min omgivning xD men men dom står ut med min trötthet hoppas jag. ;)

Jag måste också berätta att jag ska upp till Götet i helgen och shoppa med mamma! :D JAAAAA!!! LITE ledigt måste man ju unna sig ^^, förra helgen gick bara åt att sitta inne i det fina vädret och plugga -.-' Kunde inte enns avnjuta andra Twilight boken.. men men det får det bli ändring på så fort jag är klar med allt elände. Oj detta blev ett långt inlägg x) aja Ha det bäst Pusshej <33

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0