Sugen..

NU känner jag faktiskt att det kommer bli lite mysigt med höst. att gå runt och chilla på stan, fika och leta lite julklappar kanske t.o.m? och sitta inne och läsa New moon? underbart?? OHJA! ;D men jag är även ritkigt sugen på oversize skjortor! :O gärna rutiga med någon mysig färg. ;) med armband rufsigt hår med volym, converse/ ankel boots och unika halsband och lite annat smått och gott och speciellt varm choklad med grädde och mini marshmellows :D *stavning* och halsdukar och värme! x) UNDERBART! Nu ska jag kolla min hemma gjorda marschan glass i frysen och se om den går att äta så imon får ni höra hur det gått för mig med matteprovet som jag ska ha imon ..hjälp! :S Ha det böst Pusshej <3

 
(Lätt snyggaste frisyren nu!) :O <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0