SOUK... :'(

Har för fan lagt ner!!!! :( Mitt älskade topshop som låg där.... :( aja jag får väl hoppas att hittar ett annat favortit ställe i stockholm .. men men jag har då införskaffat mig en heelt perfekt skinnjacka! :D sheat som jag har letat! och hittat den nu! .. dock i en lite pinsam affär xD men nu har jag den :} SKIT GLAD! Jackan är från Jofama by Kenza, ur den första kollektionen för jag ville ha en enkel och fin som passade mig, och det skulle vara en lång modell och helst inte med tillhörande skärp, och detta har jag då sökt efter i ca 1,5 år x) och sett den förr på Kenza men inte testat den -.- men nu är den min!  och bootsen från vagabond hade inte kommit in än så dom skulle ringa mig när dom trodde dom skulle få in dom, så när jag får ett samtal från dom så är det raka vägen till vagabond och några hundringar fattigare men som samtidigt är värt det. <3


Kommentarer
Postat av: linnea

"pinsam affär" hah?

2009-09-23 @ 19:35:05
URL: http://ineea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0