Ikväll! <3

Nu är det riktigt skönt känner jag! :} för nu kan jag börja läsa andra boken av Twilight serie,(kanske inte ikväll, men denna veckan iaf,) nämligen NEW MOON!! :D Lycka! eftersom att jag har ängnat varje kväll åt att stressa sönder mig själv med att öva reovisningar, så har det inte riktigt varit tid för att läsa. så vi får se om jag hinner ikväll, för jag ska duscha, städa sätta på ngn kul film tror jag. :) och annars idag så simmade vi i skolan, och det var lite kul, och sedan har jag bytt en mössa, och hittat massa fin på stan , bla en söt tunika från lindex och lite kul från gina och H&M osv. Hoppas ni får en mys kväll! :D Ha det bäst Pusshej<3

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0