Hehe..

Oj :S Jag har visst varit usel på uppdatering. x) Inte för att det har hänt så mycket i mitt liv förutom att jag hade lite otur idag. :/ Det var fullt på dansen så jag har nu förminskat min tränings tid i veckan från ca 8 tim träning till 1 tim. x) Aja jag får väl försöka masa mig ut i skogen och jogga. Jo plus att jag inte ens fick kolla på träningen! så jag blev lite sur för det, men det blev en liten runda på stan istället. :) Och där hittade jag och F ett par as snygga jeans på bik bok för bara 20 f*cking kronor!!!! :O och jag hade inte pengar och ingen att låna av och ingen svarade på telefonen av mamma och pappa! så jag blev jätte deppig och fick inte med mig dom hem. :( Så kan det gå.. Men jag har iaf lärt mig nu att ALLTID ha med mig pengar till stan. :) Oj onödig fakta i detta inlägg :P höhö aja skriv om ni gillar ngt speciellt att läsa om. Ha det bäst Pusshej<3


Kommentarer
Postat av: vesna

nääe :) och ja kommer aldrig nog bära sådana :)

2009-09-02 @ 23:13:27
URL: http://vesna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0