Göteborg!

Tjo! Idag har jag varit i götebrg och shoppat med mamma! :D Det var jättemysigt som vanligt och jag var på super humör.!  Tills slutet då jag blev lite frustrerad av allt jag ville ha och för hur lite pengar jag hade till det jag ville köpa. -.-' Men jag fick hem mycket snyggt tycket jag allt ;) Även om jag hade önskat mer men men... Jag hittade VÄRLDENS sötaste kofta!!!! By Malene Birger! Den var creme färgad med svarta och små vita pärldetaljer Och jag fick inte köpt den för den var för dyr och jag hade redan shopat för, för mycket... Och jag sa att jag kunde betala det mesta av den och lägga ut så det inte skulle kännas så mycket för mamma så det blev en tidig julklapp :D Men det gillade inte mamma :( för att både hon  och jag vet att jag inte kommer kunna hålla händerna ifrån den om jag skulle köpt den så det blev inte av men jag ångrar jättemycket att jag inte betalade hälften själv av den!! :(  jag hittade ingen bild på den och hade inte med min mobil så inget foto där heller och jag kan inte skissa den för den kan aldrig bli så fin som den var i verkligheten.<3 

Men jag är ändå väldigt nöjd med det jag köpte men dett är än inte klart från min avprickningslista... höhö långa vägar ifrån x)

Shopping



Ha det bäst Pusshej<3

Kommentarer
Postat av: Erica andersson<3

Hej. alice. vart köpte du den vita linet//blus som du hade på dig idag?? as söt:)

2009-09-21 @ 16:01:41
URL: http://ericassays.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0