För smala!

Jag tycker att det är så synd att vi tjejer har så stora krav på oss själva, och att det skönhets idealet vi strävar efter är sjukligt, och nästan omöjligt att nå. Se på dessa tjejer. Det är riktigt illa att det blir så. Jag förstår att man kanske vill sträva efter idealet, men det måtta iaf! :O Jag fattar inte hur designers kan tillåta att ha så här smala modeller på deras visningar?. Om alla designers skulle förbjuda för smala modeller så tror jag att fler av dom skulle få LITE normalare storlekar och tillslut skulle kanske ingen modell vilja vara för smal, för annars blir de arbetslösa. :D PÅ så sätt skulle designers och media kunna ändra på Idealet. :D

   


Kommentarer
Postat av: Anonym

håller med!

2009-09-08 @ 17:24:50
URL: http://helenk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0