För många tankar och kännslor nu...

Läs inte detta om ni inte orkar med jobbiga tankar. xD

Ok nu är det bra att ha bloggen. Skriva av sig lite lixom. ;) På något sätt känner jag mig glad men ändå deppig, ledsen och sviken av någon... ganska ensam också..och det känns som om jag själv sviker någon. Tiden går för fort frammåt. Det är som om tiden går men att jag själv bara sitter stilla. Alla kännslor kommer typ på en och samma gång. Jag vet inte ens om detta låter vettigt det jag skriver nu, för jag bara skriver det som jag tänker på typ. x) Jag kanske har en aning om vad det är men jag är inte säker... Jag känner att jag har tappat kontakten med några på något sätt. När jag tänker tillbaka av det jag gått igenom med dom, så vet jag nu att jag inte känner dom på samma sätt som då. Lite sorgligt men men... Jag förmodar att jag får leva dem det. Som ett  citat jag har i bloggen någonstans bland något gammalt inlägg. :P  "Männikor kommer, människor går. Men det är bara äkta vänskap som består." Jag får väl bara hoppas på att detta stämmer då. :P Ha det bäst Pusshej<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0