Stan idag!

Hej! Idag har jag varit i stan men mamma. :D Det blev ingen skinnjacka. Jag hittade ingen som var riktigt bra, så jag väntar tills jag åker till Göteborg och kollar efter en där. Jag hittade inga svarta tygskor jag ville ha heller, men jag fick reda på att vi ska till Göteborg och shoppa på lovet! :} Så jag kan nog vänta till dess. ^^, Nu kan jag faktiskt köpa kläder från Monki och Zara! Shit vad jag längtar nu. Jag hittade så mycket fina kläder och skor från MQ och scorett o.s.v. Jag hittade verkligen fina klänningar från MQ. :} Synd att alla är så långa eller att jag är så kort. xD Men jag hittade en blommig zoul klänning / tunika som var ganska kort och jätte söt! Vill ha! ^^, Men nu får jag glädjas av det jag har fått :D

 Minderal puder från Loreál. Den var verkligen jättebra, kände jag. Det känns inte som om man har något på sig. :)

 Mini kavaj från Jc. Jättefin tycker jag, och kedjehalsband från H&M. :}
 
      Jeans tights med fickor från On your mind. <3

      Ljusa jeans shorts från MQ. Jättemjuka och sköna var dom! så fina till bruna ben. <3

Detta var det jag shoppade idag :D Ha det bäst Pusshej<3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0