Ny vår lista :D

Hej allihoppa! Jag har hittat så himmla mycket mer saker nu om jag vill köpa. Det här kommer att svida för plånboken :/ eller inte. :) Beror på vem som betalar vad av mig och mamma. Jag har tyvärr en ny vår lista som måste bli väck och en sommar lista. :S Inte alls bra! Jag måste verkligen sluta hitta så mycket fina saker. : / Även om jag själv känner att jag är i stort behov av kläder, väskor och skor just nu så tycker ju inte mamma det.

Vår lista

1. Svarta tygskor från vagabond.
2. Sidenband i svart och vitt.
3. Vanlig mascara.
4. Skinnjacka och Tygjacka.
5. Små hårsnoddar.

6. T-shirt med dragkedja på H&M.
7. Vit top på ginatricot.
8. Mineralpuder från clinique eller från någt annat.
9. Ny tråd till kläder jag ska folla upp.
10. Mini kavaj? / Jeansjacka?
11. Mannikyr set till fransk mannikyr, Nagel mallar och lösnaglar.
12. Vit tunn tunika.
13. Axelremmsväska.
14. Några skor.
15. En grå stickad stor sjal. 

Sommar lista

1. Svart bikini.
2. Strandväska.
3. Strand tunika.
4. Klänning.
5. Ljusa slitna jeans shorts och vita shorts.
6. Svarta ballerina skor plus några till skor.
7. Vattenfast mascara.
8. Odd molly blus.
9. Gladiators.
10. Hitta en "skalväska"

Allt detta och några saker till på båda listorna. Men ungefär detta är det som jag hade tänkt att köpa. :D hoppas jag hittar det mesta. :D 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0