Konstig dag i skolan

Hej! Idag har det varit en riktig konstig dag asså. :S Det har verkligen kännts som fredag. Det sjukaste var att vi är tillsammans 48 elever i hela 8:an i alltså 8a och 8b, men idag var vi tillsammans 18 personer i hela 8:an :O sen åkte några hem för att det mådde illa. xD Antagligen var inte alla sjuka eftersom vi hade prov idag så vissa skolkade väl. :P Men det var faktiskt ganska kul. Sen efter skolan åkte jag, Fanny och Jennifer ner till stan för att fixa lite saker. Jag köpte då nya strumpor och en vattenfast mascara och hittade en jätte snygg randig t-shirt för 149kr på H&M :} den ska jag köpa och en jättefin tunika kanske. Fanny fyndade ett jättefint lack skärp för bara 49kr på MQ :O och köpte en jättefin tunika. hon kanske köpte något mer men kolla in hennes blogg annars http://.funnybunny.blogg.se/ Jennifer kollade bara på lite saker och köpte present till hennes bror som fyller år idag. Vill ni veta mer om Jennifer så gå in på http://jennifer94.blogspot.com/ Det blev en kanon present. :D Jag ska i alla fall fixa dom sakerna jag såg på stan snart så jag kommer förmodligen att ladda upp bilder på det senare om jag köper det. :) Jag måste också köpa dom skorna från H&M som jag visade för er här nedanför i bloggen. Helst allihoppa men vi får se. xD och den blå-randiga klänningen från Top shop! och massor av mera saker. :} Srry om jag tjatar om vad jag vill köpa btw men jag måste bara få det ur mig och då e det bra att man har en blogg. ;D Ha en riktigt bra kväll nu pusshej<3   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0