Sorry

Hehe det blir visst ett till inlägg om mina shorts. xD Men jag är bara tvungen att visa dom. :} Innan idag var jag, Fanny, Jeanna och Linnéa på stan. Det var myys och då köpte Linnea shortsen med nitarna!!! :O Fatta att jag är avis på hene nu! så nu blir det stan varje dag för att kolla shortsen och såfort jag hitar min storlek blir jag 199 kr fattigare. xD Jag borde egentligen spara med det går verkligen inte. "/ Jag måste verkligen skärpa mig men det är faktiskt inte så lätt när det är värsta rean i stan då man kan fynda som bara den! Och bara för att påminna folket om vad som händer nästa lördag så kan jag säga att jag konfirmeras då och på lördagen kommer en liten söt tjej hem till mig från götet och då ska vi skojja och ha det kul och släppa allt. ;)

shortsen med nitar

         




Linnet testade jag också och det satt skit snyggt! Synd att jag inte har pengar till det. :( 
shortsen ser inte stora ut på denna bilden men ni ska veta hur dom känns så förstår ni. :P

Ps innan ikväll hade L tjejmiddag och det var myyys! Tack L <3

Kommentarer
Postat av: Diana

fin blogg!!

2009-06-28 @ 23:15:05
URL: http://diianasalim.blogg.se/
Postat av: Lisa

Haha. ajg är på väg snart!! KOmmer imon!!!!!!

2009-07-03 @ 23:23:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0