Jag vet jag suger -.-'

jag är väldigt lat när det gäller boggen nu, men jag får jobba på det. ;) Tyvärr har jag världens sämsta fantasi så det finns inget att skriva om som är kul agtt läsa. "/ SNÄLLA LÄSARE HJÄLP MIG! Berätta vad ni vill läsa om! :D så blir det b¨åde roligare för er och för mig. :) Jag blir väldigt tacksam i så fall. <3 Jag kan i alla fall berätta min spännande dag med Fanny idag. xD Det började med att vi var ute och joggade en pytte stund. Sedan åt vi glass och jordgubbar, sen sov vi och åt mer och åt och sov och typ inget mer och blev tillslut väldigt rastlösa och åkte till anton och hejade på sverige som f*ckade totalt! aja sedan stack vi ut en stund och sedan åkte man hem och landade i sängen med datorn i knät. :) Vill ha roligt imon med! :D Godnatt Pusshej <3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0