Första dagen

Idag har der vartit första dagen på sommarlovet. Det känns ganska konstigt, och speciellt inte som om man har 10 lediga veckor framför sig. :S Helt sjukt! Men rätt skönt. Annars idag så har jag först vaknat och eftersom att saluhallen här nere där jag bor, öppnade idag, så gick jag dit och spanade in stället med Fanny. Sedan gick jag och Fanny till stan för att fixa lite smått och det blev en del grejor. Sedan skulle Fanny hem till sin farmor tror jag att det var och då åkte jag hem för att slappa lite. Efter ett tag så ville mamma och pappa också kolla in saluhallen så gick vi dit igen och där blev det lite godsaker som jag inte kunde motstå så jag har typ småätit sen dess. xD Inte så bra för min mage kan jag säga. :P Snart ska jag äta och sedan ska jag va lite med Fanny.<3 Tyvärr så drar jag iväg på läger imon så det kommer att vara tomt här i fem dagar framöver så ni vet varför jag inte skriver något. Ha det bäst Pusshej <3

Fynd <3
             
 Dessa armbanden skulle jag egentligen lämmnat tbx men det fick man inte så jag fick ta det i en annan strl bara.

Tha T-thirt is back! ;D


Jag fick även lite tillgodo kvitton tbx av det jag fick lämmna tillbaka. :)

Gott från saluhallen <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0