Blogg torka

Jag har verkligen ingenting att skriva om nu! :S Panik! Plus att jag är riktigt uttråkad! Har inget att göra :S Men berätta det ni gillar att läsa om. :) Jag har märkt att min statestik börjar bli bättre, konstigt nog nu på sommaren men rikigt kul. *tummen upp* Men jag vill verkligen ha lite inspiration för jag vet att det är många som tycker att det är tråkigt att bara läsa om shopping och mode och typ att man tröttnar på bloggen när det bara är text eller att allt är så enformigt. Just nu känner jag att min blogg kanske har blivit lite enformig eftersom att det mesta handlatr om kläder men det får ni stå ut med ibland när jag kommer in i min shopping fas. ;D Ha det bäst och försök göra något roligt av denna kvällen som jag försöker med ;) Pusshej <3

     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0