Shopping i England

Det blev en del shopping och jag är nöjd med mina inköp. ;)


Min Hemliga påse! :D


Mina fina ankelboots från H&M <3


Klocka från octopus <3


Fejkade Wayfarers i rött från ngt ställe på Oxford street tror jag <3


En over size Tjock tröja från gant <3


En söt tunika från ngn affär å Oxford street <3


tröja från H&M <3


Söt T-shirt från David + Goliath förmodligen xD


Hårband från Accessoriez <3


Ett annat hårband i fel färg! som jag insåg inne på hotellet. -.- Eftersom att det inte heller var jättebilligt så är jag extra sur för det! men det kommer från Debenhams på Oxford street 


Gulligt Linne från Miss sixty <3


Mina efter längtade nitshorts i min strl! :D


I <3 LONDON T-shirt frå ngt ställe vid Big Ben <3


Underbar klänning från H&M <3


T-shirt från Diesel <3


Vita converse från Office <3


En maskot från ngt konst museum i Brighton <3


Nitarmband från H&M <3


Mascarafrån båten till tyskland tror jag <3


Läppglans från Victoria's secret <3
 
Detta shoppade jag med under hela semestern :) Ha det bäst Pusshej <3

Kommentarer
Postat av: Jeanna

gud vad snygga kläder! :D

2009-07-31 @ 12:30:49
URL: http://jeaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0