Imorgon...

Drar jag iväg till England i 2 veckor!! :D Första veckan nu kommer jag bila med familjen i england lite här och var. Sedan kommer jag att träffa Fanny i London, där jag, hon och hennes familj kommer att glida runt i ca 4 dagar! :D JIPPEY!!! Det kommer bli så jävla kul asså! ;D så nu kommer det vara tomt här i bliggen i ungefär en vecka, nu när jag reser med familjen, men eftersom att Fanny har datorn med sig så kommer ni nog få lite bilder från var dag osv så då är jag tillbaka! <3  Ha det bäst Pusshej <33



Ps. Kika gärna in här om en vecka då ;) <3

Kommentarer
Postat av: vesna

herravdelning, men en tjej hittade de även på barnavdelningen, endast 30 kr =)

2009-07-16 @ 21:39:11
URL: http://vesna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0