Lördag

Tyvär så har jag inte hunnit att skriva så mycket i bloggen på senaste tiden. Det har antagligen varit för mycket att göra eller så ar inte internet fungerat. Jag kommer inte heller kunna blogga så mycket framöver eftersom att datorn kommer att lämnas in på lagning snart så då dröjer det med. Men igår hade jag och Fanny väldigt kul i alla fall men det var verkligen en hel galen dag. xD Jag kan inte förklara så mycket om den men det var sjukt kul och mysigt. :D Det har faktiskt inte hänt så mkt mer än att min Thomas sabo berlock har kommit och att jag har fått en ny väska, eftersom att den gamla rammlade isär så jag fick n ny istället. :D jag har tyvärr ingen bild på den men den är väldgt snygg. :}  Något jag verkligen längtar efter nu är LOVET!!! <3 för då ska jag och familjen åka till stockholm och Helsingfors och shoppa järnet! :D Jag har så sjukt mycket jag vill köpa nu inför våren sån det inte är riktigt klokt xD aja får nog vara beredd på att vara pank nästa månad x) ha en bra helg puss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0