Some catching up to do...

Nu ska jag fixa grejer resten av dagen! Trååkiga saker dessutom. Eftersom jag åkte iväg till Hamburg i torsdags, så missade jag en del i skolan. Det ska jag fixa till idag och det ska bli riktigt jobbigt! :O Jag ska också packa upp allting och lite smått. Hämta mina saker från H&M. En nödvändig men tråkig dag väntar mig helt enkelt. x) Men men.. Jag glömde beräta innan att jag shoppade lite i Hamburg. :) Det blev en grå stickad tröja, en grå t-shirt men en ficka på (äntligen! som jag har letat efter så länge) och en kappa! :D Plus en ny foundation och ett rött nagellack kom jag på nu. x)









Shit! måste till stan för att fixa ett korshalsband på lindex och testa skinntights på tisdag! :S

Kommentarer
Postat av: sania claus

den grå koftan från monki var ju helt underbar!



2010-01-05 @ 04:51:52
URL: http://www.saniaclaus.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0