Förlåt!

Förlåt att jag inte uppdaterat på veckor men jag har varit halvt förkyld helatiden plus att jag varit skit trött eller haft annat för mig. Dåliga ursäkter jag vet men men har tappat lusten lite också. I alla fall tills jag loggat in och börjat skriva. Men men, i torsdags tillbringade jag min tid med mamma på liseberg efter skolan. Hon hade inte varit där på år och ville jättegärna åka balder. Jag tyckte det skulle va lite kul at  åka dit en snabbis så jag följde med och vi hade det jättemysigt tillsammans. Shit vad längesedan det var jag och hon gjorde något tillsammans på det sättet bara för att umgås typ. Igår blev jag klar med att klippa ut delar till min jeans kudde som vi fick i uppgift att göra på textilen och därefter åt jag och Fanny lunch från kvantum på en kyrkogård. Myys sen kom Annika och Rengin och kvällen slutade med film och myys hos Rengin. :D<3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0