Bara så ni vet...

Som ni kanske har märkt har min blogg blivit mindre personlig än var den varit innan, men jag orkar lixom inte skriva helt enkelt. Som jag säkert nämnt tidigare så är det antinge för mycket som hänt så jag inte orkar skriva eller så har det inte hänt något så att det inte finns något att skriva. Såsär har ni anledningen! :D Fast bara för det blev jag sugen på at skriva så här kommer det! :D

Veckan har gått cp fort! Och i onsdags var vi i götet med textilen och ahde mys och kollade museum osv as kul! :D sen har det ju då varit estet vecka samtidgit och vi alla har kommit överens om att vi borde ha estetvecka minst en gång i månaden! Annars idag har ja hängt på rosenfred hela dagen med söta flickor! Sedan var jag och kollade mobilen och var lite sen med fina T och hade det mys! :D och snart ska jag till L SÖTISEN MED F och GÖRA NÅGOT REVOLUTIONELLT! :D hiihih Så kul aja Grattis JOSEFIN SYSTER PÅ 18års dagen! :D

Oj va kul det var att blogga het plötsligt! :O<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0