Stolt :}

Har lyckats göra rätt mycket asså! Jag är klar med svenskan (ska bara öva på den) och är snart klar med den svenska neutraliteten på SO grejen och hunnit sy på mina brallor! :D Detta var jag bara tvungen att dela med mig av! ^^

Här är också en liten sneak peak på min skolavslutningsklänning! Som sagt så fick jag panik och mamma tyckte denna var fin och jag hittade verkligen inget annat! :O Aja den går ju att använda senare också och den kommer från ÅHLENS från french connection. :} Aja BACK TO WORK! Ha det bäst pusshej<3


Fram och..

bak :)

Funderar bara på om jag ska ha utsläppt hår eller inte då pärlorna syns mer med uppsatt.... Hmm hjälp mig e ni söta :D<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0