Oj..

Märkte nyss att det var alldeles fööör längtesen jag uppdaterade sist.. Men jag har haft det lite stressigt och helt enkelt ongen att skriva om så där har ni anledningen. Men men jag kommer tillbax när jag kommer. ;)

Pappa fyller år idag föresten så ett stort GRATTIS till dig! :D<3 Hmm valborg var väl helt okej men det kunde väl varit bättre men men.. Så kissinödig jag var då har jag aldrig varit förr och jag susade runt på torget som en galning efter en toalett, men hittade ingen förrän jag blev tvungen att vänta tills den på torg grillen blev ledig. Fyfan vad äckligt men jag var lättad sen. Urk det var hemsk kunde knapp gå.  x) Hoppas ni antecknade detta nu hehe.. ^^

Nu ska jag fortsätta att göra lute engelska och sen ska jag nog äta och träna med Fanny :} Ha det bra Puss<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0