SOMARLOV!!! :D

Härligt med Sommarlov! underbart att fått sova ut nu de första dagarna såhär. :) en samtidigt tänkerman ju ändå... Fan nu är 9:an verkligen över..  men vi fick i alla fall en fin avslutning och nu ska vi spendera de sista 5000 kr från klasskassan! Det blir najs ;)

Skolavslutningen var väldigt kul och mysig. Efter mycket sång och utdelning av betygen så åkte jag och min familj till invito och åt god mat! Sedan när jag kommer hem finns där en tårta och ett brev där det står att jag får en dator!!! :D Tack mamma, pappa och farmor och farfar igen! Så nu sitter jag här och leker med den FYI (A) och så måste jag berätta att klass fetsen var också riktigt kul. Tack Linn <3 och jag vet att jag är skyldig dig 25 kr. ;)

Hittills har det inte hänt så mycket ännu men igår var jag på stan med Jeanna och fick med mig en svart axebandslös klänning och en bikini. Efter det köpte vi datorn och idag har jag även klickat hem dröm halsbandet som jag inte funnit tills nu! och en ny vit BH från H&M. Så det var väl detta jag hade och dela med mig av så enjoy your summer!!! :D <3


Fan vad jag kommer sakna Almers och Klassen så sjukt mycket!!! <3 mer bilder från kvällen ser ni på min Facebook ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0