Hej hopp!!!

Nu var det ett litet tag sedan och lite smått har hänt faktiskt. :)

I fredags var jag på Klaras student! det var lite trevlig då det var så längesedan man sågs sist och i lördags så träffa jag Lisa och chillade på stan med henne :) Det var mys!!! och senare på kvällen åt jag middag med familjen på Grappa OCH DET VA GOTT!!! ;D dock var det väldans lite mat för det hemska priset men men som sagt så var det väldigt gott! :)

Jag har också fått mina skor som jag ska ha på skolavslutningen från hm och dom är jättefina, jag har också fixat min anaglar när jag var i gbg och det blev också väldigt bra och jag fick också köpt 2 st oversize tröjor för bara 190 kr st! hittade även en jätte fin mjukare kavaj på Zara, dock så känner jag att jag skulle vänta lite med den så mamma också kunde se den. :) 

Jaha och idag har det bara varit chill... borde egentligen bli klar med mina sy projekt men är sä trött på att symaskinen inte vill sy ett korrekt knapphål så jag får lite damp! så orkar verkligen inte! urk!!! men men imn e musikalen och vill FANNY ARVIDSSON LEKA MED MIG IMON? (A) :)<3

hmm borde man ut och springa kanske? ..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0