Sova ute och kvälls chill :)

Hej! Igår sov jag, Fanny och rebecca över hos O på hans studsmatta och jag sov då 2 timmar då jag somna vid 3 halv 4 och vaknade typ halv 5 -.-. Sedan väcktes man av att det var så ljust ute. På något konstigt vänster var jag jättepigg och kunde inte somna om och ingen annan heller för den delen så vi satt där på studsen och snackade tills typ 6. därefter slummrade väl alla till lite under filmen som vi kollade klart och sen hem och sov lite framför desperate houswives sedan åkte jag till Fanny och sov lite på hennes golv och sedan stack jag och Fanny till hemmakväll med Elin och köpte godis! sedan satte vi oss på fästningen och myste och spelade kort och chilli dillade.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0