Shopping! :D

Tjo! Äntligen så får ni nu se mina inköp från Barcelona och från det senaste. Idag hämtade min söta mamma upp mitt H&M paket från posten och som tur va var varorna så bra som väntat. :) Det var ju faktiskt längesedan jag la upp shopping inköp, så tänkte att det var dags. ;)

Innan vi åkte

Den söta spetsmagtröjan med knappar i ryggen från H&Ms juli kollektion


Ett oversize korallfärgat linne från Gina

Ett långt fjäder halsband från H&M

Fick köpa en ny kedja till mitt guld hjärta :)


Och en svart bikini överdel från gina :D<3

Från Barcelona

En khakigrön shortsdress i silke från zara

En vit små hjärtmönstrad shortsdress i marinblått från zara  

Kortare T-shirt från H&M

Svart längra kavaj från zara

Beige kavaj från H&M

Lite ringar från H&M och Gina som ag köpte där och innan vi åkte

Ett kort kopparfärgat halsband från H&M

En rosa solfjäder

Plus ett litet blått armband som jag glömdeta kort på (A)

Efter resan

Fick detta jätte fina korset från Fanny söten när hon var i stockholm älskar det!

Ett till kortare halsband fån H&M

Roströd färgad kofta från Rutzou på rea! :D

En hallonröd färgad tunika från By Malene Birger också köpt på rean! :D



Sådär nu tror jag att jag inte har glömt något :) Jo en vit spets BH från H&M men det har ingen bild där heller.. Aja detta var nog allt. :) Ha det bäst Pusshej<3 

Kommentarer
Postat av: Leia ♥

Fint! :D

2010-07-25 @ 12:42:00
URL: http://leiabloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0