Hjälp!

Idag var jag och mamma först på stan och då fick jag köpt ett halsband, två st ring set, ett linne och en  svart bikini överdel. Sen åkte jag, mamma, pappa och farmor ner till stan igen för att gå ut och äta middag, korkat nog gick jag in i en affär med jobbigt snygga kläder och hittade e as snygg byxdress som kostade 1900 kr som sedan var nedsatt till 800 kr. skit snygg tyckte jag! men även den super super snygga by malene birger tunika med glittriga broderier som kostat 2199 kr nedsatt till 1100 kr och självklart skulle den vara i min storlek!. Jag som ska på semester och allt! INTE BRA! hittade även en as snygg GANT tröja på herravdelningen som jag verkligen vill ha och en snygg keps faktiskt. x) Testade även de oerhört populära och snygga Rayban aviator modellen med guldbågar och skuggat brunt glas. är verkligen desperat av pengar just nu... :(<3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0