Hemma från Barcelona!



Tjo allihoppa hemma igen! Gud vad skönt det var att koma iväg lite. Dock saknade man sina vänner där hemma men vad glad man blir n'r man sedan träffar do och inser vad guld man har det här hemma med vänner som dem. Det blev iaf mycket shopping där och massa bilder. :D Tyvär är min familj så tråkig att  jag inte får lägga ut några bilder på facebook men de hindrademig inte från bloggen... muhahhah ska man va lite fräck och lägga ut några? aja vi får la se. Nu e jag typ helt pank och behöver pengar till scoretts skor kollektion! Så det e bara att spara nu. Just nu är det ...

- Raybans Aviator ca 1400 :-
- Longchamp Le Pliage väska ca 1000 :-
- Gant-tocktröja från herr avdeningen jag spanat in 1000 :-

som står högst upp på listan som jag ska försöka prioritera först. dock tror jag inte att jag kommer ha råd med allt detta på ett bra tag så önska mig lyckatill. x)

Nu ska jag packa upp snart och kolla på Sex And The City! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0