Älska Stockholm<3

Jag har blivit helt kär i staden. Måste flytta dit någon gång i framtiden asså :) Tänka sig att vi tajmade det så! ung08, stjärnfall, Fashion week spring/summer 2011. Dock så kunde vi intekomma in till stan när ung08 pågick då alla hade druckit vin, sedan var den allmänna visningen som Carin Wester hade dagen vi åkte hem. Men vi fick se stjärnfall och många av dom! Det var verkligen häftigt. Vi fick även se Elin Kling och Fashiontoast! As Ballt! Gud vad jag skämmdes när jag stapplade fram i mina 12 centimetare framför henne och hennes gäng. Riktigt pinsamt!  Men en dag ska jag tillhöra de som är antinge VIP/Press/Inköpare som blir inbjuden till alla visningar på Berns.. Hehe god luck lixom x) Aja men det ar mysig att sitta utanför och se alla fina människorna med fina kläder! :] rena rama inspirations klumpen utanför.


Kommentarer
Postat av: LISOU

fin blogg :)

2010-08-19 @ 20:46:50
URL: http://lisou.blogg.se/
Postat av: maria

jag skulle kunna flytta till stockholm...

2010-08-19 @ 21:54:04
URL: http://mariadaos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0