Toppen dag! :D

Hihihi Idag har det varit en riktigt toppen dag! :D Hade skit mys på stan idag med Fanny sötisen! <33 Först kikade vi på mobil och kom fram till att den mobilen med touch hade mest nackdelar så jag önskar mig nu den andra jag har funderat på. Den är typ den so alla har men den verkar ju skit bra så det kvittar tycker jag. :D aja sen traskade vi runt på stan och köpte våra första julklappar! :D TOPPEN! och fikade sedan på ströget. GOTT!!! <33  Tack för denna underbara dagen Fanny! :} Love U<3 Sedan kom jag hem och gjorde trååkiga läxor, men blev klar med dem iaf! :D.. Öhm ..nästan iaf ^^

Ps. har fått något skinnbyxe beroende av ngt slag! :S Jag känner verkligen för att skaffa ett par skinnleggins nu! :O


SNYGGT!!!! <3

Ha det bäst Pusshej<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0