Söndag

Hej! Igår var jag hos Tamara och Elin på tjej middag som var skit skoj!. Fett chill! Tack för inbjudan tjejor! <3 Idag ska jag göra lite på min novell, läsa lite ur "breaking dawn" och Dansa! snart! det är nämligen dasuppvisning snart så idag blir det 1 timma mer dans än vanligt! FETT KUUUL!!! :D

Måste berätta min tabbe på vägen hem igår! xD Det var så tyst och skönt ute så jag bestämde mig för att promenera hem istället för att cykla, från tamara och elin. Eller ja.. egentligen Fanny för jag skulle hämta mina saker efteråt. Samtidigt som jag gick, så pillade jag med mobilen lite, och då koncentrerar man sig bara på den ju, och plötsligt så började jag känna något vasst mot mitt knä och att jag tappade balansen och plötsligt välte cykeln omkull på mig och då märkte jag att jag hade gått in i en stenmur!   HAHAHAHAHAAHAHAH xD sen satt jag där och skratta för mig själv! xD

Tur att ingen såg mig ^^...........Hoppas jag. :P

men men .. Ha det bäst Pusshej<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0