Nyklippt och friskare :)

Igår var jag sjuk, eftersom jag tog sprutan i förrgår, och jag mådde inte särskilt bra asså. "/ Men idag är det betydligt bättre. :D Idag efter skolan så klippte jag mig! Det var visst slitnare än vad jag trodde .. hehe så det klippte av hela 5 centimeter! :( När håret äntligen börjar växa så måste de klippas... Typiskt. Aja till sommaren kommer det vara långt och fint iaf :P får jag hoppas... Har dock ingen bild på det och orkar inte lägga up en för som ni säkert märkt så gillar jag inte att lägga upp bilder på mig själv, x). Men Det är bara lite kortare än vanligt så inget märkvärdigt alltså ;) Jag fick även med mig en del insprration och ideér med mig hem från stan, så snart blir det dags att skissa lite. Jag fick även ett par jättemysiga strumpor av mamma och hittade de efterlängtade remsandallertterna i min storlek på scorett och en hel del andra sjukt snygga skor. Jag fick med mig ett par glansiga tights och ett volym pulver av mami. Tack så jätte mycket<33. 

Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Inspireras! <3

Aja nu ska jag nog börja med att städa och lite sådant Ha det bäst Pusshej<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0