Tröött

Hej! Jag har märkt en sak. Nu för tiden så är jag huuur trött som helst efter skolan! :O Jag typ faller ihop när jg kommer hem. xD Helt sjukt. Det är lite konstigt för jag brukar inte vara så trött så att jag inte enns orkar göra något annat än att äta och träna. Jag måste bli av med denna dåliga vana och äta mindre! Nu för tiden hr jag ätit sjuuuukt mycket mat. xD Min magsäck har typ töjt ut sig fler meter känns det som. Det är också en sk jg måste bli bättre på. Att äta lagom mycket. :) Aja denna dagen var då seg som vanligt kan jag säga er. Snart ska jag i alla fall träna fristående och lite tumbling och sen gå ut med Fanny senare ikväll. :D Jag får hoppas att det går bra på träningen. Att knät håller och ryggen och foten. :) Ha det bäst Pusshej <3


(lånad bild)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0