Tävling avklarad :D

Nu har jag nyss varit och tävlat och ätit klart. :) Jag tyckte att allt gick väldigt bra förutom att några dubblar kraschade men överlag så var det skit bra!!! Tyvärr fick vi inte en så bra placering pga det, men det var skit skoj tyckte jag! :D Hoppas de andra också tyckte det. (A) Nu är det bara Rix Cuppen kvar men vi får se hurdet går :S Jag är ganska skraj eftersom det har gått åt helvete med alla andra träningarna så vi får väl se. Denna veckan blir ingen kul vecka för mig. Det blir plugg och träning! Hoppas ni får en roligare vecka än mig. ;D Ha det bäst Pusshej <3

P.S Filmerna kommer senare om det laddas upp några. ;D och Linnea Linder är en super söt tjej så jag var bara tvungen att skriva det. ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0