Täby

Hejsan! Jag kan inte somna så jag bloggar lite istället. Om några timmar åker jag och laget till täby där vi ska tävla, så jag kommer inte ha tillgång till dator till på måndag morgon. :/ så detta blir mitt sista inlägg på tre dagar. :S aja men jag kollade också in ginatricots hemsida och hittade lite fina saker. :) Och jag vet vad jag ska satsa på någon sommar då jag har mycket pengar. :D På sommaren tycker jag det e väldigt snyggt med färgstarka och väldigt mönstrade tunikor och klänningar. Helst i tunna tyger. Det är så snyggt med starka kontraster i den härliga sommar solen. Därför så gillar jag Matthew Williamsons kolletion väldigt mycket :} <3




Ginatricot
 



Det skulle absolut inte skada om detta hamnade i min garderob när jag kom hem. (A) <3

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Mycket fint :)

2009-05-23 @ 22:34:03
URL: http://stockholmsflickans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0