SY

Tycker inte ni att det är fruktansvärt roligt att sy!? :D Så kul är det när det går bra och om man är på humör för det. Jag tycker att det är tråkigt att jag är så slarvig med allt, men jag känner faktiskt att jag börjar bli lite bättre på att vara noggrann när det gäller syandet. Tyvärr har jag oftst inte tid, lust eller ork, men för det mesta inte ork att sy längre. Det är lite trist tycker jag. Men jag har märkt att jag typ inte har längtan till saker längre. "/ Eller sug är kanske ett bättre ord. Jag känner att allt börjar gå neråt igen. Fråga mig inte vad det är som går neråt för det vet jag inte själv, xD men något är det. 

  
Denna klänningen sydde jag för ett tag sedan. Hela klänningen blev ju helt förstörd eftersom att jag slarvade så himmlans mycket. Ni vill inte se hur den ser ut där bak på bilden. xD Det jag gjorde var lixom en snabblösning för att jag skulle få på mig den. Jag snålade väldigt mycket med sömsmån så den är alldeles för liten och fodret blev katastrof. xD Tyget var väldigt glidigt och jag har nu bestämt mig för att aldrig sy en sådan klänning igen med det tyget och slarva så mycket som jag gjorde då. Det dumma är att alla mönster är så konstiga som jag använder i skolan. De är alldeles för stora så jag får sy om dom jätte mycket och då blir det typ cp. Dom är typ breda och korta också. -.-

Jag har inga bättre bilder på klänningen nu, men jag kan nog fixa några snart när jag hittar klänningen. ;D Ha det bäst Pusshej <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0