SNART SÅ!

SNART ÄR SKOL HELVETET SLUUUT!  det finns ju såklart både posetiva och negativsa saker med detta. Det posetiva är att somarlovet närmar sig och kommer ha tid till allt som jag älskar att göra det negativa är att alla snart försvinner :( och att jag inte kommer att träffa vissa kompisar så ofta eller inte alls "/ Lite trist tycker jag. Men nu har jag också haft otur med att jag har varit lite dum och lagt min batteri laddare på golvet. Sedan har jag sådan otur att jag trampar på den så hela den förstörs (tror jag) och så går en av dom döra taggarna in i min häl :O Det gjorde ont. :'( Så nu får jag ännu en gång detta året inte träna pga en skada. -.-' Saker som detta blir jag fruktansvärt irriterad på! >:( Grrrr... Aja ni får ha det bäst nu och så får jag plugga vidare med engelskan eftersom det inte blev ngn redvisning idag. Men istället väntar nu både  matteprov och engelska redovisning imon. -.-' Sedan är det bara bokrecension och SO uppsatts kvar. :} Puss på nästa vecka! :D Ha det bäst nu Pusshej <3

 

Kommentarer
Postat av: rebecca :)

Åh, det har jag också gjort xD Det gör så SJUKT ont!

2009-05-27 @ 15:27:41
URL: http://rebeccasvenssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0