Massor av utgifter men inga inkomser. "/

Hej! Känner ni oxå igen er? Att man har alldelles för lite pengar och har hur mycket som helst som man vill ha? Det har jag verkligen kännt av idag "/ Jag skulle ner på stan och bara kolla på ett par skor idag, men som vanligt kommer jag inte hem förrän kl 6 ändå. -.- Men jag hittade dröm komfa-klänningen och jag blev verkligen jättenöjd! :) Tyvärr så är den alldeles för stor, eftersom den var från förra säsongens kollektion så var den på rea och fanns bara i str L så jag får sy in den lite här och där och fålla upp den några centimeter. Den är inte kritvit, den är mer vintervit  men jag tror det funkat ändå till komfirmationen.

Jag har även märkt att det är riktigt farligt att gå in på "Marina Caddy" för att jag hittar alltid snygga kläder där inne som sitter helt perfekt som samtidigt är svindyra. Som tex idag så hittade jag världens snyggaste Miss Sixty jeans för 1700 kr. :S Jag tittade även in på Face och hittade min älskade Odd Molly blus fast i rosa. -.- Den satt jättesnyggt men det är en del andra kläder som jag måste köpa så den får komma i andrahand. "/ Det är synd att det är så mycket dyrt nu. :( Det jag vill ha nu som kostar en del är: Odd Molly blusen för 1300 kr, Miss sixty Jeansen 1700 kr, Skinnjacka ? kr, Ny väska ca 500 kr, sandaler med nitar ? kr, sandaletter med remmar ? kr. 

Klänningen nedanför var den jag köpte. :D<3
         


Min Odd Molly goding. Hoppas jag hittar den snart :D <3


Jag vill ha dessa <3 :}

Ha det bäst Pusshej <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0