Lite gammla bilder

Jag tycker att det är dags att lägga in lite bilder jag har målat nu. :D Det var ett tag sen nu men man hinner/orkar ju knappt ta den tiden till att sätta sig i lungn och ro och ta pennan och börja rita. Så det får det bli ändrinhg på. ;D Men här nedanför är några bilder jag ritade för ett tag sen så skriv och säg vad ni tycker. :)

Bild 1

Bild 2

Bild 3

Detta är de senaste bilderna jag har målat. 13/14 år. Bild 3 är inte klar som ni kanske ser. xD  

Bild 1

Bild 2

Bild 3

Dessa bilderna målade jag när jag var 9-10 år. Så dom är rätt gamla. :)




Något jag gillade att rita när jag var yngre och nu är kläder. Att skissa fram en dröm klänning eller outfit och sedan har möjligheten att sy det är så himmla kuul! :D Så detta gillade jag redan som 9-10 åring som fortfarande sitter i.  Jag skulle också överdriva en del så hehe det gick lite över gränsen till fjolligt ibland. xD

Detta var allt jag hade så ha det bäst alla läsare och godnatt. :} Pusshej<3

Kommentarer
Postat av: Linnea

Du är skitduktig :):)<3

2009-05-07 @ 13:31:32
URL: http://linneakjorling.blogg.se/
Postat av: Lisa

Du är JÄTTE ducktig på att måla!!!

2009-05-07 @ 19:06:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0