Klippning och shopping

Hej hopp! Idag har jag klipt mig! Jag har även konstaterat att lugg inte är  in grej asså. : / Ingen frisör verkar fatta när jag säger hur jag vill ha min lugg klippt. xD Aja jag toppade det i alla fall. :) Idag när jag skulle ta min lediga dag från pluggning så blev den ändå inte så lyckad som jag ville. :( Tyvärr så är mitt humör nu för tiden väldigt konstigt så jag blir typ sur för små saker. Eller irriterad och bara beter mig som en liten taskig bbortskämt snorunge. Men jag menar det inte. (A) Jag var ju inne påp Face också idag och hittade för mycket som jag ville ha som kostade en del. "/ Men ett av det underbara plaggen fick jag. :D Mitt underbara aprikosfärgade linne som jag verkligen är helt förälskad i. :D Jag hittade även min odd molly älskling men den var i rosa och det är verkligen inte min färg. xD Förutom linnet så hittade jag en så himmlans skön tjock tröja. Den liknar en annan som typ är i världens svettigaste material (100% acryl) men den tröjan var i 100% bomull och var lagom tjock och riktigt fin färg, fast mamma ville att vi skulle vänta och se om den gick ner i pris lite till, och någon gång blir det ju 50% rea på Gant tröjor och eftersom den är ganska basic så tror jag den alltid kommer at finnas i affär. Och när den går ner i pris blir den min! :D <3

Jag måste bara berätta en hemsk sak! Matthew Williamsons kollektionen kom in till Varbergs H&M idag och jag kan bara säga att sortimentet var riktigt illa!!! Men jag vet ju inte om de hade fått in allt, men det jag såg var två olika bikinis och kanske någon enstaka tunika och några få linnen! KATASTROF! H&M i Varberg måste bli bättre!

Mitt linne :D

Jag hittade även världens sötaste klänning från polo jeans company Ralph Lauren. Den kostade 1800 kr. satan i gatan! -.-  Den var så underbart vacker! <3

Min mat och icecrem-cake








Kommentarer
Postat av: Jeanna

Linnet är så sjukt fint Alice! Alla tyckte det i skolan också ;) bra köp! <3<3:)

2009-05-16 @ 00:47:51
URL: http://jeaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0