Info

Hej! Som sagt kan jag inte blogga på måndagar för att jag har träning då. Men igår fick jag ändå åka hem tidigare för jag fixade det inte, allt bara fuckade sig, och jag mådde inte så bra så då kunde jag ha bloggat, men eftersom  jag mådde väldit dåligt så skippade jag det ändå. Men ni måste bara spana in en hemsida jag har upptäckt. Jag fattar inte riktigt om man kan köpa klänningarna från Gossip Girl där ifrån eller inte. Jag tror dom syr efter beställning eller vad man kan säga. :P Eller om det bara är ngt random i det hela men skulle vara grymmt kul om det var dom klänningarna. ;D Kolla det. Plus att jag har hört att Designern Anna Sui ska skapa en ny kollektion som endast är Gossip girl inspirerad. (hon är även designern till många av kläderna som vi ser i Gossip girl harjag hört.) Kollektionen släpps i september. Men endast i USA vad jag vet. -.-'  Man kan ju alltid drömma lite om att få tag i klänningarna. ;D 

Kolla in hemsidan HÄR



Jag måste bara kommentera att jag verkligen vill ha Jennys Party klänning :O Så sjuukt snygg!!!

Kommentarer
Postat av: Linn

Ja klart att det gör :D Är rätt stort! Vi tävlar SM snart.

2009-05-12 @ 20:28:59
URL: http://linntaastic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0